Termeni și Condiții Generale

Aceste Termeni și Condiții Generale („TCG”) ale Anne-Julie Alvaro („Noi” sau „Vânzător”), cu sediul în Pod Stolovou Horou 975/3, 158 00 Praga 5, ID nr. 07131763, e-mail info@dreamboutique.ro,  adresa spațiului comercial din Žukovského 888/2, 161 00 Praga 6, reglementează drepturile și obligațiile reciproce dintre dvs., în calitate de cumpărător, și noi, în calitate de vânzător, care apar în legătură cu sau în baza contractului de cumpărare (denumit „Contract”) încheiat prin intermediul magazinului online de pe site-ul .

Toate informațiile despre prelucrarea datelor dvs. personale sunt incluse în politica de prelucrare a datelor personale, pe care o puteți găsi aici: /datenschutzerklarung/.

Dispozițiile acestor condiții fac parte integrantă din Contract. Contractul și Termenii și Condițiile Generale sunt redactate în limba germană. Putem modifica sau completa condițiile unilateral. Această dispoziție nu afectează drepturile și obligațiile care au apărut pe durata valabilității versiunii precedente a condițiilor.

Așa cum știți, comunicăm în principal de la distanță. Prin urmare, contractul nostru este supus utilizării mijloacelor de comunicare la distanță, care ne permit să convenim fără prezența fizică simultană a noastră și a dvs., iar contractul este încheiat astfel la distanță, în mediul magazinului online, prin intermediul interfeței site-ului („Interfața web a magazinului online”).

Dacă o parte din condiții contrazice ceea ce am convenit în cadrul procesului de achiziție în magazinul nostru online, această convenție are prioritate față de condiții.

1. UNELE DEFINIȚII

1.1 Prețul este suma de bani pe care o veți plăti pentru produse.

1.2 Prețul de expediere este suma de bani pe care o veți plăti pentru livrarea produselor, inclusiv costurile pentru ambalare.

1.3 Prețul total este suma dintre prețul produselor și taxa de livrare.

1.4 TVA-ul este taxa pe valoarea adăugată conform legislației aplicabile.

1.5 Factura este un document fiscal emis în conformitate cu legislația privind TVA-ul pentru prețul total.

1.6 Comanda este oferta dvs. obligatorie de a încheia un contract de cumpărare a produselor cu noi.

1.7 Contul de utilizator este un cont creat pe baza datelor furnizate de dvs., care permite stocarea datelor introduse și a istoricului produselor comandate și a contractelor încheiate.

1.8 Dvs. sunteți persoana care achiziționează produse în magazinul nostru online și sunteți denumit legal cumpărător.

1.9 Produsele sunt toate bunurile pe care le puteți cumpăra în magazinul online.

 

2. DISPOZIȚII GENERALE ȘI INSTRUCȚIUNI

2.1 Achiziționarea produselor este posibilă doar prin intermediul interfeței web a magazinului online.

2.2 În cazul achiziționării de produse, sunteți responsabil să ne furnizați toate informațiile corect și adevărat. Prin urmare, vom presupune că informațiile pe care ni le-ați furnizat în comandă sunt corecte și adevărate.

2.3 Oferim, de asemenea, acces la recenzii ale produselor, lăsate de alți consumatori în magazinul nostru online. Garanția și controlul autenticității acestor recenzii sunt realizate prin asocierea recenziilor cu anumite comenzi, astfel încât să putem verifica și confirma că recenzia a fost lăsată de un consumator real.

 

3. ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI

3.1 Un contract cu noi poate fi încheiat doar în limba germană.

3.2 Contractul este încheiat de la distanță, prin intermediul magazinului online, iar costurile asociate utilizării mijloacelor de comunicare la distanță sunt suportate de dvs. Aceste costuri nu diferă, însă, de tariful standard pentru utilizarea acestor mijloace (de exemplu, pentru accesul la internet), astfel încât să nu trebuiască să suportați costuri suplimentare care să depășească prețul total. Prin trimiterea unei comenzi, sunteți de acord cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță de către noi.

3.3 Pentru ca noi să putem încheia un contract, trebuie să plasați o comandă în magazinul online. Aceasta trebuie să includă următoarele informații:

  • Informații despre produsele pe care doriți să le cumpărați (în magazinul online indicați produsele pe care doriți să le achiziționați făcând clic pe butonul „Adaugă în coș”);

  • Informații despre preț, costurile de livrare, metoda de plată a prețului total și modalitatea de livrare a produselor; aceste informații sunt completate în timpul creării comenzii în interfața magazinului online, iar informațiile despre preț, costurile de livrare și prețul total sunt furnizate automat pe baza produselor, livrării lor și metodei de plată selectate;

  • Datele dvs. de identificare și contact, care ne permit să livrăm produsele, în special numele, prenumele, adresa de livrare, numărul de telefon și adresa de e-mail.

3.4 În timpul procesului de creare a comenzii, clientul poate modifica și verifica datele până la finalizarea comenzii. După verificare, comanda este finalizată prin apăsarea butonului „Comandă cu obligație de plată”. Prin trimiterea comenzii, sunteți de acord cu Termenii și Condițiile Generale și cu politica de confidențialitate. Toate informațiile completate vor fi transmise direct către noi după apăsarea butonului „Comandă cu obligație de plată”.

3.5 Vom confirma comanda dvs. cât mai curând posibil după ce am primit-o, printr-un mesaj trimis la adresa de e-mail indicată de dvs. în comandă. Confirmarea include un rezumat al comenzii și acești termeni ca atașament la e-mail. Termenii și Condițiile Generale în vigoare la momentul plasării comenzii, adică versiunea atașată e-mailului de confirmare, fac parte integrantă din contract. Confirmarea comenzii reprezintă încheierea contractului dintre noi și dvs.

3.6 Pot exista cazuri în care nu putem confirma o comandă. Acestea includ situațiile în care produsele nu sunt disponibile sau în care comandați mai multe produse decât putem livra. Vă vom informa în prealabil în magazinul online despre cantitatea maximă de produse, astfel încât să nu fiți surprinși. Dacă, din orice motiv, nu putem confirma o comandă, vă vom contacta și vă vom trimite o ofertă de încheiere a unui contract într-o formă modificată față de comandă. Într-un astfel de caz, contractul va fi încheiat în momentul în care acceptați oferta noastră.

3.7 În cazul în care în magazinul online sau în comandă este indicat un preț evident greșit, nu suntem obligați să vă livrăm produsele la acel preț, chiar dacă ați primit o confirmare a comenzii și contractul a fost astfel încheiat. Într-un astfel de caz, vă vom contacta imediat și vă vom trimite o ofertă de încheiere a unui nou contract într-o formă modificată față de comandă. În acest caz, noul contract va fi încheiat în momentul în care acceptați oferta noastră. O eroare evidentă în preț include, de exemplu, o situație în care prețul nu corespunde prețului obișnuit de la alți comercianți sau o cifră lipsește din preț.

3.8 Dacă contractul este încheiat, sunteți obligat să plătiți prețul total.

3.9 Dacă ați creat un cont de utilizator, puteți plasa o comandă prin intermediul acestuia. Totuși, și în acest caz, sunteți obligat să verificați corectitudinea, veridicitatea și completitudinea datelor precompletate. Procedura de creare a unei comenzi este aceeași ca pentru un cumpărător fără cont de utilizator, cu avantajul că nu trebuie să completați repetat datele de identificare.

3.10. În unele cazuri, vă permitem să beneficiați de o reducere la achiziționarea produselor. Pentru ca reducerea să fie acordată, trebuie să introduceți detaliile reducerii în câmpul dedicat din propunerea de comandă. Dacă faceți acest lucru, produsele vă vor fi livrate la un preț redus.

   

4. CONTUL DE UTILIZATOR

4.1 După înregistrarea dvs. în magazinul online, puteți accesa contul dvs. de utilizator.

4.2 La înregistrarea unui cont de utilizator, sunteți responsabil să furnizați toate datele introduse corect și adevărat și să le actualizați în cazul modificărilor.

4.3 Accesul la contul de utilizator este protejat printr-un nume de utilizator și o parolă. Este responsabilitatea dvs. să păstrați acest acces confidențial și să nu transmiteți aceste informații altor persoane. În cazul unui abuz, nu ne asumăm răspunderea.

4.4 Contul de utilizator este personal și, prin urmare, nu aveți dreptul să îl permiteți altor persoane să îl utilizeze.

4.5 Suntem autorizați să ștergem contul dvs. de utilizator, în special dacă nu îl utilizați pentru mai mult de 365 de zile sau dacă încălcați obligațiile dvs. din contract.

4.6 Contul de utilizator poate să nu fie disponibil permanent, în special în contextul necesității întreținerii hardware și software.

 

5. PREȚURI ȘI CONDIȚII DE PLATĂ, REZERVA DREPTULUI DE PROPRIETATE

5.1 Prețul este întotdeauna specificat în magazinul online, în propunerea de comandă și, desigur, în contract. În cazul unei discrepanțe între prețul produselor indicat în magazinul online și prețul indicat în propunerea de comandă, se aplică prețul indicat în propunerea de comandă, care este întotdeauna identic cu prețul specificat în contract. În propunerea de comandă sunt, de asemenea, specificate prețul livrării sau condițiile în care livrarea este gratuită.

5.2 Prețul total include TVA-ul, precum și taxele prevăzute de lege.

5.3 Plata prețului total este solicitată de dvs. după încheierea contractului și înainte de livrarea produselor. Puteți plăti prețul total în următoarele moduri:

  • Plată online cu cardul de credit: Puteți plăti comanda online cu cardul de credit. Veți fi redirecționat către portalul de plată imediat ce finalizați comanda. Dacă plata online eșuează, vă rugăm să încercați din nou sau să alegeți o altă metodă de plată.

  • Apple Pay: Pentru a utiliza acest serviciu, aveți nevoie de browserul web Safari și de un dispozitiv Apple cu Touch ID sau Face ID.

  • Google Pay: Pentru a utiliza acest serviciu, aveți nevoie de un browser web compatibil (Chrome, Safari, Firefox, Edge, Opera sau UC) sau un dispozitiv Android sau Wear OS.

  • PayPal: Puteți plăti comanda online cu PayPal. Veți fi redirecționat către portalul de plată imediat ce finalizați comanda.

  • Plata în avans: Dacă alegeți plata în avans, vă rugăm să transferați banii în termen de 14 zile de la plasarea comenzii în contul nostru, iar noi vă vom trimite comanda.

5.4 O factură va fi emisă electronic după plata prețului total și va fi trimisă la adresa de e-mail a dvs. Factura va fi disponibilă și în contul dvs. de utilizator, dacă aveți unul creat.

5.5 Dreptul de proprietate asupra produselor se transferă către dvs. numai după ce ați plătit prețul total și ați acceptat produsele. În cazul plății prin transfer bancar, prețul total este achitat odată cu creditarea în contul nostru, altfel este achitat la momentul efectuării plății.

 

6. LIVRAREA PRODUSELOR, TRANSFERUL RISCULUI DE DETERIORARE A PRODUSELOR

6.1 Produsele vă vor fi livrate în cel mult 14 zile lucrătoare prin metoda aleasă de dvs. Livrarea este posibilă prin serviciile de curierat GLS sau DHL.

6.2 Produsele pot fi livrate doar pe teritoriul Germaniei.

6.3 Timpul de livrare al produselor depinde întotdeauna de disponibilitatea acestora și de metoda de livrare și plată aleasă. Timpul estimat de livrare al produselor va fi comunicat în confirmarea comenzii. Perioada de timp indicată în aceste condiții este doar orientativă și poate diferi de timpul real de livrare. În cazul ridicării personale din spațiile noastre comerciale, vă vom informa întotdeauna prin e-mail despre posibilitatea ridicării produselor.

6.4 După primirea produselor de la curier, este responsabilitatea dvs. să verificați integritatea ambalajului produselor și să notificați curierul și pe noi imediat în cazul unor defecte. Dacă ambalajul prezintă un defect care indică manipularea și intruziunea în colet, nu sunteți obligat să acceptați produsele de la curier.

6.5 Dacă încălcați obligația de acceptare a produselor, aceasta nu duce la încălcarea obligației noastre de livrare a produselor către dvs., cu excepția cazului în care acest lucru se întâmplă conform secțiunii 6.4 a condițiilor. În același timp, faptul că nu ați acceptat produsele nu reprezintă o respingere a contractului între noi și dvs. În acest caz, însă, avem dreptul de a rezilia contractul din cauza încălcării semnificative a contractului sau de a depozita produsele, pentru care avem dreptul la plata de către dvs. Dacă alegem să reziliem contractul, rezilierea intră în vigoare în ziua în care vă comunicăm rezilierea. Rezilierea contractului nu afectează dreptul de a plăti costurile de livrare sau eventualele daune.

6.6 Dacă produsele sunt livrate din nou sau într-un mod diferit de cel convenit în contract din motive care țin de dvs., sunteți obligat să ne rambursați costurile pentru această relivrare. Detaliile de plată pentru aceste costuri vor fi trimise la adresa de e-mail specificată în contract și trebuie achitate în termen de 14 zile de la primirea e-mailului.

6.7 Riscul deteriorării produselor trece la dvs. odată cu acceptarea produselor. În cazul în care nu acceptați produsele, cu excepția cazului prevăzut în secțiunea 6.4 a condițiilor, riscul deteriorării produselor trece la dvs. în momentul în care ați avut posibilitatea să acceptați produsele, dar nu ați făcut-o din motive care nu țin de dvs. Transferul riscului de deteriorare a produselor înseamnă că, din acel moment, suportați toate consecințele legate de pierderea, distrugerea, deteriorarea sau deteriorarea produselor.

6.8 În cazul în care produsele nu sunt listate în magazinul online ca fiind disponibile și a fost indicată o perioadă estimativă de disponibilitate, vă vom informa întotdeauna dacă:

  • există o perturbare excepțională în producția produselor. Vă vom comunica întotdeauna o nouă perioadă estimativă de disponibilitate sau vă vom informa că produsele nu pot fi livrate;

  • apare o întârziere în livrarea produselor de către furnizorul nostru. Vă vom comunica întotdeauna noul timp estimat de livrare.

7. DREPTURI ÎN CAZUL UNEI EXECUTĂRI DEFECTUOASE

7.1 Garantăm că produsele sunt, la momentul transferului riscului de deteriorare a acestora conform clauzei 6.7 din termeni, lipsite de defecte, în special că produsele:

  • corespund descrierii, tipului și cantității convenite, precum și calității, funcționalității, compatibilității, interoperabilității și altor caracteristici convenite;

  • sunt adecvate scopului pentru care aveți nevoie de ele și pe care l-am convenit împreună;

  • sunt livrate cu accesoriile convenite și instrucțiunile de utilizare, inclusiv instrucțiunile de montaj sau instalare;

  • sunt adecvate scopului pentru care produsele de acest tip sunt utilizate în mod normal;

  • corespund, ca cantitate, calitate și alte caracteristici, inclusiv durabilitate, funcționalitate, compatibilitate și siguranță, caracteristicilor obișnuite ale produselor de același tip, pe care le puteți aștepta în mod rezonabil, inclusiv luând în considerare declarațiile publice ale noastre sau ale altor persoane din același lanț contractual, în special publicitate sau etichetare;

  • sunt livrate cu accesorii, inclusiv ambalaj, instrucțiuni de montaj și alte instrucțiuni de utilizare, pe care le puteți aștepta în mod rezonabil; și

  • corespund ca calitate sau execuție modelului sau mostrei furnizate înainte de încheierea contractului.

7.2 Drepturile și obligațiile legate de drepturile în cazul unei executări defectuoase sunt reglementate de legislația aplicabilă obligatorie.

7.3 În cazul în care produsul este defect, adică una dintre condițiile prevăzute la articolul 7.1 nu este îndeplinită, ne puteți informa cu privire la acest defect și vă puteți exercita drepturile din cadrul executării defectuoase (adică reclama produsul) trimițând un e-mail. Puteți utiliza, de asemenea, formularul tipizat pus la dispoziție de noi pentru depunerea unei reclamații, care este anexat ca Anexa 1 la Termenii și Condițiile Generale. La exercitarea drepturilor din cadrul executării defectuoase, trebuie să alegeți modul în care doriți să fie remediat defectul și nu puteți modifica ulterior această alegere fără consimțământul nostru. Vom soluționa reclamația conform dreptului exercitat de dvs. în legătură cu executarea defectuoasă.

7.4 Dacă produsele sunt defecte, aveți următoarele drepturi:

  • remedierea defectului prin livrarea de produse noi, fără defect sau prin livrarea părții lipsă din produse;

  • remedierea defectului prin repararea produselor, exceptând situațiile în care metoda aleasă de remediere a defectului este imposibilă sau excesiv de costisitoare comparativ cu cealaltă metodă, ceea ce se evaluează în special în raport cu semnificația defectului, valoarea pe care produsele ar fi avut-o fără acel defect și dacă defectul poate fi remediat prin cealaltă metodă fără dificultăți semnificative pentru dvs.

7.5 Suntem îndreptățiți să refuzăm remedierea defectului dacă aceasta este imposibilă sau implică costuri disproporționate, având în vedere în special semnificația defectului și valoarea pe care produsele ar fi avut-o fără defect.

7.6 De asemenea, aveți dreptul la:

  • o reducere rezonabilă a prețului; sau

  • rezilierea contractului, dacă:

    • refuzăm remedierea defectului sau nu o efectuăm în conformitate cu reglementările legale;

    • defectul reapare;

    • defectul reprezintă o încălcare semnificativă a contractului; sau

    • din declarațiile noastre sau circumstanțele rezultă că defectul nu poate fi remediat într-un termen rezonabil sau fără dificultăți semnificative pentru dvs.

7.7 Nu există drept de reziliere a contractului dacă defectul produselor este nesemnificativ.

7.8 Dacă ați cauzat dvs. defectul produselor, nu aveți drepturi în cadrul executării defectuoase.

7.9 Un defect al produselor nu este uzura cauzată de utilizarea normală sau, în cazul produselor utilizate, o uzură corespunzătoare gradului de utilizare anterioară.

7.10 Dacă faceți o reclamație, vă vom emite o confirmare scrisă în care se specifică:

  • data depunerii reclamației;

  • obiectul reclamației;

  • modalitatea de soluționare dorită de dvs.; și

  • datele dvs. de contact pentru transmiterea informațiilor despre procesarea cazului.

7.11 Dacă nu convenim asupra unui termen mai lung, vom remedia defectele în termen de 30 de zile de la primirea reclamației și vă vom transmite informații despre soluționarea acesteia la datele de contact furnizate. După expirarea acestui termen fără succes, puteți rezilia contractul sau solicita o reducere rezonabilă a prețului.

7.12 Vă vom informa prin e-mail despre soluționarea reclamației și vă vom emite o confirmare cu privire la data și modalitatea soluționării acesteia. Dacă reclamația este justificată, aveți dreptul la rambursarea costurilor rezonabile. Sunteți obligat să dovediți aceste costuri, de exemplu prin chitanțe sau dovezi de expediere. În cazul în care defectul a fost remediat prin livrarea de produse noi, sunteți obligat să returnați produsele inițiale către noi, iar noi vom suporta costurile returnării.

7.13 Dacă sunteți antreprenor, sunteți obligat să notificați și să reclamați defectul imediat după descoperirea acestuia, dar cel târziu în termen de trei zile de la primirea produselor.

7.14 Dacă sunteți consumator, aveți dreptul să vă exercitați drepturile din cadrul executării defectuoase pentru un defect care apare la produsele de consum în termen de 24 de luni de la primirea produselor.

 

8. REZILIEREA CONTRACTULUI

8.1 Rezilierea contractului, adică încetarea relației contractuale dintre noi și dvs. de la început, poate avea loc din motivele și în modalitățile prevăzute în acest articol sau în alte dispoziții ale termenilor în care se menționează în mod expres posibilitatea rezilierii.

8.2 Dacă sunteți consumator, adică o persoană care achiziționează produse în afara activității sale comerciale, aveți dreptul să reziliați contractul fără a indica un motiv în termen de 14 zile de la data încheierii acestuia sau, dacă este vorba despre o achiziție de produse, în termen de 14 zile de la data primirii produselor. Dacă am încheiat un contract care implică mai multe produse sau livrarea mai multor părți din produse, acest termen începe să curgă de la data livrării ultimului produs sau a ultimei părți din produse, iar dacă am încheiat un contract în baza căruia vă livrăm periodic și repetat produse, acesta începe să curgă de la data livrării primei livrări.

8.3 Puteți rezilia contractul în orice mod dovedibil (în special prin trimiterea unui e-mail sau a unei scrisori către adresa noastră indicată în datele de identificare). De asemenea, puteți utiliza formularul de reziliere tipizat pus la dispoziție de noi, care este anexat ca Anexa 2 la Termenii și Condițiile Generale.

8.4 Termenul de reziliere conform articolului 8.2 din Termeni și Condiții Generale se consideră respectat dacă ne transmiteți o notificare de reziliere în interiorul acestui termen.

8.5 În cazul rezilierii contractului conform articolului 8.2 din termeni, sunteți obligat să ne trimiteți produsele în termen de 14 zile de la reziliere, iar dvs. suportați costurile de returnare a produselor către noi. În schimb, aveți dreptul la rambursarea costurilor de livrare de către noi, însă doar în valoarea sumei care corespunde celei mai ieftine metode de livrare oferite de noi. În cazul unei rezilieri din cauza încălcării contractului de către noi, vom suporta și costurile de returnare a produselor către noi, însă din nou, doar până la valoarea costurilor de livrare care corespund celei mai ieftine metode de livrare oferite de noi.

8.6 În cazul rezilierii contractului, prețul va fi rambursat în termen de 14 zile de la data rezilierii efective, în contul din care a fost achitat sau în contul ales de persoana care renunță la contract. Rambursarea sumei va fi efectuată însă doar după ce primim produsele sau după ce ne furnizați dovada că acestea au fost returnate către noi. Vă rugăm să returnați produsele curate, preferabil în ambalajul original, dacă este posibil.

8.7 În cazul rezilierii contractului conform articolului 8.2 din termeni, sunteți responsabil față de noi pentru orice diminuare a valorii produselor care rezultă dintr-o utilizare a acestora diferită de cea necesară pentru a vă familiariza cu natura, caracteristicile și funcționarea produselor, adică în modul în care v-ați familiariza cu produsele într-un magazin fizic. Dacă nu v-am rambursat încă prețul, avem dreptul să compensăm cererea de costuri cu cererea dvs. de rambursare a prețului.

8.8 Suntem autorizați să reziliem contractul în orice moment înainte de livrarea produselor către dvs., dacă există motive obiective care fac imposibilă livrarea produselor (în special motive legate de terți sau de natura produselor), inclusiv înainte de expirarea perioadei menționate în punctul 6.9 din termeni. De asemenea, putem rezilia contractul dacă se constată că ați furnizat intenționat informații false în comandă. În cazul în care achiziționați produsele în exercitarea activității dvs. comerciale, adică ca antreprenor, avem dreptul să reziliem contractul oricând, fără a indica motivele.

 

9. SOLUȚIONAREA LITIGIILOR CU CONSUMATORII

9.1 Comisia Europeană pune la dispoziție o platformă pentru soluționarea online a litigiilor (OS), pe care o puteți găsi aici: .

9.2 Suntem dispuși să participăm la proceduri de mediere extrajudiciară în fața unui organism de soluționare a litigiilor pentru consumatori.

9.3 Gestionăm reclamațiile consumatorilor prin adresa de e-mail info@dreamboutique.de. Informațiile privind procesarea reclamației vor fi trimise la adresa de e-mail a cumpărătorului.

 

10. DISPOZIȚII FINALE

10.1 Toată corespondența scrisă cu dvs. va fi transmisă prin poștă electronică. Adresa noastră de e-mail este specificată împreună cu datele noastre de identificare. Vom trimite corespondența la adresa dvs. de e-mail indicată în contract sau în contul dvs. de utilizator sau la adresa prin care ne-ați contactat.

10.2 Contractul poate fi modificat doar în scris între noi. Putem modifica Termenii și Condițiile Generale; o astfel de modificare, însă, nu afectează contractele deja încheiate, ci doar contractele încheiate după intrarea în vigoare a modificării. Vă vom informa cu privire la modificare doar dacă trebuie să vă livrăm periodic și repetat produse conform contractului. Vă vom trimite informații despre modificare cu cel puțin 14 zile înainte de intrarea acesteia în vigoare, la adresa dvs. de e-mail. Dacă nu primim nicio notificare din partea dvs. în termen de 14 zile de la transmiterea informațiilor despre modificare, noii termeni vor deveni parte a contractului nostru și se vor aplica pentru următoarea livrare de produse după intrarea modificării în vigoare. Termenul de reziliere în cazul în care reziliați este de două luni.

10.3 În caz de forță majoră sau evenimente imprevizibile (calamități naturale, pandemii, întreruperi ale operațiunilor, defecțiuni ale subcontractanților etc.), nu suntem responsabili pentru daunele cauzate de sau în legătură cu evenimentul de forță majoră, iar dacă starea de forță majoră durează mai mult de zece zile, noi și dvs. avem dreptul de a rezilia contractul.

10.4 Un formular tipizat pentru reclamații și un formular tipizat pentru reziliere sunt anexate Termenilor și Condițiilor Generale.

10.5 Contractul, inclusiv termenii, este arhivat electronic de către noi, dar nu este accesibil pentru dvs. Cu toate acestea, veți primi întotdeauna acești termeni și o confirmare a comenzii cu un rezumat al comenzii prin e-mail, astfel încât să aveți acces la contract oricând, fără intervenția noastră. Vă recomandăm să păstrați întotdeauna confirmarea comenzii și termenii.

Acești termeni intră în vigoare la data de 1 ianuarie 2023.

 

Anhang 1: Rücksendeformular

Anhang 2: Beschwerdeformular

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptak.cz.